2008. május 28., szerda

Amolyan naplószerű a Szaharából

áááá... lusta vagyok elmondani
vagy inkább?...
vírus a gépemen, ej haj csuhajj Mr. Norton, ugye?
Tegnap a homokviharban eltűnt két ember
Ha-ha said the clown
Eltévedtek, aztán elakadtak, aztán lemerült az akksijuk
De reggelre meglettek épen, éhesen, szomjasan, de élve
Bang-bang.
Narancsillatú minden
Olyan nagy narancsillatú most
azt hiszem filmet nézek inkább
piszok japánok
megríkatott
persze utána néztem meg a rendezővel készült riportot
őt a könyv ríkatta meg
hát csinált egy filmet
hogy mindenkit megríkasson
a hülye buzi! (+k=Brian)
hát most megnézem mégegyszer, mert más nincs
de már nem ríkat meg
mert
kikapcsolom előtte :)
Hát így, Mrs. Robinson,
Jesus loves you more than you'll know

Ha valaki még találkozni szeretett volna
nem is:
ha valaki még szeretett volna találkozni velem
itt az idő hogy elgondolkozzon
és lemondja
bizony
mert
én
a
vagyok :)
és mosolygok mindenen
néha
persze azért érdekes hogy amikor az ember azt hiszi hogy elsírta már minden könnyét akkor csak előcsalogat valami valami valami még pár cseppet
de hát az élet illatú fragrance testre kenve nem is élet illatú
és most
és most a narancs
és most a narancs illata
azt hiszem fáradt vagyok
és most a narancs illata betölti a helyet
mert kibontottam
és most a narancs illata betölti a helyet ahol élek
édes élet
élet
él
vagy inkább zenét hallgatok
megteszem azt a távolságot valahogyan az ágyig,
és felrakom a fejhallgatót (böhömnagy HD485 Sennheisser, idáig cipeltem, de hamár akkor legalább kizár minden más hangot, és a basszus... woooo, a basszus... na azért...) persze nem kell messzire mennem, talán 18 centire van most a szék az ágyamtól, hát valahogyan megteszem
Neked
megteszem
aztán
csak a zene
lássuk csak
igen
Knockin' On Heaven's Door (Bob Dylantól most)
bár most messze van a heaven
valahova elbújt mélyen
le
olyan pici a hely
mégis óriási
úgy el tud bújni benne hogy
na azért látom hol ücsörög összegörnyedve
ilyenkor mereng
egy szón
egy illaton
egy képen
hát hagyni kell
ismerem...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hm? :)