2010. július 27., kedd

Ma

- ha finoman szeretném kifejezni magam akkor azt mondanám- kurva meleg volt. Minden állat elbújt, sűrű szövésű csend borított leplet mindenre, sötéten és üresen tátongtak az aklok bejáratai, a világ megállt, forró fénybe fagyott.
Még a levegő sem mozdult, nem remegett mint nálunk, más: néma és mozdulatlan, ha belélegzed égeti a torkod, a tüdőd. 46 fok árnyékban. De az árnyékban is tűzforró minden, legyen az műszer, kő, szikla, vagy bármi amit megfogsz.
Kísértetfalvakon gurultunk keresztül, kísértetsziklák és portól koszos levelű kísértetfák között haladtunk, lassan mi is kísérteteknek éreztük magunkat és akkor: kedvenc sofőröm beinvitált a házába.
És fölöttünk állt stabilan a menyország:

Alattunk pedig mindenhol a menyország:

Na és az angyalok:



Aztán csodaszépet aludtam a szőnyegeken, és álmodtam álmot álmodón... majd zavarban voltam mert nem tudtam megköszönni jobban, annyira ahogy akartam, mert még csak annyit tudok mondani az ő nyelvükön hogy szpász, köszönöm. De a szemünk mindent elmondott, azt hiszem...

A táborban új kép fogadott: megjöttek a beton bunkerek, ahova majd... Ha folyamatos sziréna szól, akkor tűz van babám. Ha szaggatott, akkor baj van babám, sipirc a bunkerba :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hm? :)