2009. május 13., szerda

Huh :)))

Na meglátogattam az edzőtermünket.
A vacsi három szelet natúr lazac, pár jégsaláta francia mustáros öntettel (buzisan hangzik, de fini), főt tojás és camember, de azt hiszem sültkrumpli is megbújt ottt valahol, bár azt ha kérdezi valaki, úgyis letagadom
Szóval felmásztam a lépcsőn, szerintem ez az első akadály, csak épp senki nem beszél róla, aztán beléptem az ajtón.
Első blikkre Gary a gyalogló gépen gyalogolt, Tarek az evezőpadon húzta, de piszkosul, így hát tüzetesebben körbenéztem.
A légkondi kellemesen tartotta a hőmérsékletet, fényárban úszott minden. Az ajtóval szemben állványon különböző méretű, ilyen fényes nyelű izék (súlyok, vagy mi a csodák, mint megtudtam) kapaszkodtak sokféle méretben. Leemeltem a legkönnyebnek tűnőt és hozzámértem a bal tenyeremben tartott narancshoz, de utóbbinak szebb a színe gondolattal vissza is raktam.
A terem (ez tulajdonképpen egy nagy és hosszú és magasra emelt, kerekeken guruló konténer, ha kívülről nézzük) másik végében mint valami kitárt karú szörny ágaskodott egy sötétszürke fémszerkezet, mindenféle rudak meredeztek százféle irányba és súlyok lógtak rajta és párnázott részek is voltak és kísértetiesen hasonlított egy olyan 7-800 évvel ezelőtti kínzó alkalmatossághoz, mint amilyet unatkozó várurak állítottak fel azért, hogy mindenféle s/m dolgokat műveljenek (vagy csak nézzék). Gondolom ha beleül az ember azok a karok elkapják és sosem szabadul, brrrr.
Volt aztán ott egy szivacsos bőrrel bevont hosszúkás pad, egyik végén kerek súlyzók és valami kivehetetlen szerkezet, no az nem tűnt veszélyesnek, óvatosan ráültem és kérdeztem Gary-t hogy ez mi az ördög és mit kell rajta csinálni nő nélkül, mert úgy azért el tudtam volna képzelni ezt-azt. Például a terpeszben szembenüléses póz nem minden foteban valósítható meg, ez ugye nyilvánvaló.
Néztem kicsit a srácokat és közben észrevettem azt, hogy levesnek még mintha maradt volna hely ott lent, picit oldalt, jobbra. Erre rögtön meglódult a szívem az ebédlő irányába, mit tehettem, követtem, hiszen szív nélkül nem élet az élet.
Most pár napig büszkélkedhetek azzal, hogy meglátogattam a gym-ünket, hihi - gondoltam miközben felfelé szaladtam az ebédlő jól ismert lépcsőin, és a nyíló ajtóban szembe találtam magam Krisztával a skót geofizikus lánnyal, huh!
Ma volt ki és berepülés, de nem tudtam hogy ő még visszajön, mindenesetre most van egy nőnk a táborban. Hajj, Cseh Tomi de énekelhetné most hogy "végreszereztünkegyállandónőt"
Igaz hogy három karcsúbb kijönne belőle, de mégiscsak kellemesen muzsikáló hangot hall az ember és ha nem fordul hátra, akkor akár könnybe is lábadhat a szeme bármilyen morc hadfinak, így öt hét után hogyaszongya: nőőőőőőőőőőőőő




Zene!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hm? :)