2011. január 26., szerda

Azannya!

A meterujórólógija megmondta. Ha megmondta hát megmondta, eső lesz. br>Na de a piszok azt nem mondta, hogy homokvihar is érkezik, így a fiúk bejöttek.br> Még időben, mert aztán az eső is megérkezett és most dobol, veri a tetőt de veszettül.br> Az előbb még el tudtam menni az ebédlőbe hogy készítsek egy kávét az otthonról hozott (és ünnepi alkalmakra tartogatott) Linghzi-ből (fél zacsi délelőtt, a másik fél délután), de most már bajos lenne...
br>Az ajtón kilépve az órámra kellett pillantani, mert nem hittem a szememnek. Sötét volt.
Baromi sötét, de hát nem tévedtem, délután 3 óra 9 perckor készült a fotó, utána 10 perccel még sötétebb lett:
Teaidő előtt

Persze azt már nem láttam, mert a szoba befüggönyözve, a neonok égtek, és épp álmodoztam az ágyon.
Ünnepnap.
Ugye azért a kávé is...