2021. június 29., kedd

Helyzetjelentés

Először azt hittem, hogy valami nem evilági erő a sivatagba teleportált, de sehol nem láttam a szépséges homokozót:



Pedig a tegnap délutáni hőmérséklet csak 8 fokot késett az ottani normálhoz képest.



Azonban itt is, ha mondjuk csak 60%-os páratartalommal számolunk, bőven többet érezhetett a panellakó, mint amennyit a hőmérő mutatott. Csak a rend kedvéért idebiggyesztem a táblázatot, amit felteszem itthon nem sokan forgatnak, pedig nem lebecsülendő a tudása:



Ellentételezésként vanilia jégkrémet tömtem a kávéba*:



Persze a jeges kávé nem sokat jelent az akksiknak, de azok bírják a sivatagi körülményeket is:



Az emberek? Nekik bírni kell. Kemény a csapat, Ománban pl. a helyieket vitte el néha a mentő, mert kidőltek a melegben, a mieink bírták.
Belvárosi részlet, virágágyás, pikett karó (sárga), tövében egy quantum csücsül (az is sárga, csak nem látszik):



Aztán esmét összefutottunk a városban ügyködő sereg egyikével, épp kifelé tartott:



Ma pedig még melegebb lesz, ha hihetünk a meteurológusoknak, úgyhogy mindenki öltözzön légkondiba!




Zene! (Csak 28° fok árnyékban...)




*Update: ma csokidarabkás csoki jégkrémmel próbálkoztam, na ez az igazi! :)