2007. november 3., szombat

Olvasgatok

Blogokat. Van aki szenved, van aki oktat, vagy elmagyaráz dolgokat, van aki egyenesen parancsol, a saját énjét tukmálja rád, van aki nyifeg, nyafog, nyüszít, van aki bazmegbazmegol, van aki

Mintha lenne valami, akár csak fikarcnyi értelme is annak, hogy elolvasom Eliotot, megnézem a rézkarcokat, rácsodálkozok többszáz éves kézimunkákra. A sírba mit viszel magaddal ezek közül? Óóóó, persze, igen, ettől több vagy. A sírba mit viszel magaddal? Nem elég, ha jól érzed magad ez alatt a rövid repülés alatt, földtől a földig? A többi nem számít. Csak egy dolog. Mit viszel majd magaddal?

Tegnap megnéztem egy filmet, amit -nem tudom miért- sosem akartam megnézni. Black Hawk Down. Kb. azt kaptam, amit vártam. De hát tudtam előre, azért nem akartam megnézni. Már egy hete tervezem a 12 majmot, de nem, aaaazt nem.

Safety meeting. Máskor soha nem megyek a tv szobába, ahol a könyvtárunk is helyet kapott. Van vagy 20 könyvünk, többnyire reptéri puhafedelűek, egyet fizet kettőt kap akciós marhaságok. Lekaptam ma ezt, és talán elolvasom: Whitley Strieber, The Grays (mert soon to be a major motion picture, ha-ha)

A körte illata betölti a szo... na ezt azért mégsem nevezném szobának
A körte illata betölti a -
A körte illata betölti a helyet ahol
A körte illata betölti a helyet, ahol alszom. Na.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hm? :)