2008. március 25., kedd

Antiszociális

Kimentem megnézni a csillagot amit ma kaptam, és rögtön észre is vettem, persze könnyű dolgom volt, mert ma óriás a Hold és elnyomta a gyengébbek fényét. Az enyém fényesen ragyogott az északnyugati égbolton...
Jobbra a katonák gyülekeztek, sötét ide oda mozgó amorf alakok a távolban, gondoltam őrjáratra indulnak, nyugodtan alszunk.
Benéztem a bárba, üres volt, csak a helyi sör és cigarettafüst összekeveredett és állott lóhúgyra emlékeztető nehéz bűze terjengett a neonfény alatt, a hűtőt kiürítették, ellenben az egyik otthagyott tálcán a kis pirítós bagett karikákra olvasztott sajt és fekete meg sárga olajbogyó odavonzott, hát összeszedtem őket, persze előtte gondosan lepöcköltem az olajbogyókat.
16 éve élek, dolgozom arab országokban, de az olajbogyó a nemszeretem kategóriába tartozik még mindig.
Egyszer egy kis olajsajtoló mellett mértünk Törökországban, egy ló járt körbe-körbe, forgatva a hatalmas kőkorongot ami a súlyánál fogva kipréselte azt az undorító folyadékot a kővályúba szórt bogyókból, amiből majdan a szép érett arany színű olívaolaj varázsolódik, szűzen és hidegen.
Majdnem hánytam attól a szagtól, ami onnan áradt, pedig egyetlen olyan dolog van a galaxis eme félreeső zugában -ahova akaratomon kívül vetődtem -,ami ilyesmire késztet, az pedig a....
Nem mondom meg. Még valaki visszaélne vele :)

Ahogy kiléptem az ajtón, le a lépcsőn valami furcsa hangot hallottam, és rájöttem, hogy igazán ez csalt ide, piszkálva a tudatalattim.
Először azt hittem, hogy Dave dúdolgat a bárban, de az ugye üres volt. Amolyan 60% Ella Fitzgerald és 40% Louis Armstrong keveréke-szerű - most már jobban hallható - ének vonzott el balra, de hát ott csak az orvosi tréler van, a doki pedig arab, a teától csak nem kómázott be - futott át egy nanoszekundum alatt az agyamon... Aztán rájöttem, hogy éppen gitárleckét vesz magától a szobájában, amelyet a rendelőtől csak egy ajtó választ el, és hozzá blúzosan ejeéénekell :)

Elindultam vissza és félúton járhattam, amikor a katonáknál megszólalt a sziréna, ezzel egyidőben veszett futkosás támadt náluk, a sötét alakok mind egy irányba mozogtak, gyorsan.
Hm, most hasra vágjam magam, és fedezéket keressek, ahogy az oktatóanyagban tanították, vagy mi legyen?
Először is a számba tömtem egy sajtos pirítóst, abból baj nem lehet (majmok ilyen esetben vakaródznak azt hiszem), aztán úgy döntöttem, hogy ez csak próbariadó.
A picike indonéz geofizikusunk kinyitotta az ajtót és kinézett, kézzel lábbal mutattam neki, hogy ez csak drill, húzzon vissza nyugodtan, merugye ő beszéle cák picike ángol.

Aztán elhallgatott a sziréna, feljöttem a lépcsőmön, felkapcsoltam a villanyt, és most fogyott el az utolsó pirítós.
Ez valami perverzió lehet nálam, imádom a pocsék kajákat. Giza te mostan itten hagyd abba az olvasást!!!!
A száraz, megpörkölődött pirítósokat, a szélükön feketére sült húsokat, az olcsó éttermi sültkrumplikat, hozzá a papírvékonyra klopfolt rántotthúsokkal és a ronggyá áztatott vékonyra szelt uborkasalátákkal, a szendvicsekbe zanzásított hullahideg bécsiszeleteket, a pocsék műanyagízű üdítőket, ilyesmit.
Ha meglátok egy Norbi féle update cimkét a leggusztább akármin, azonnal méla undorral hajítom vissza oda ahonnan jött, ha pedig valaki úgy akar rámsózni bármiféle ételt, hogy ez egészséges, rögtön gyanúsan kezdem méregetni és a gutaütés kerülget, ha egy vega agitációba kezd.
Köszönöm szépen, de van nekem egy 47 éves szerkezetem, az pontosan tudja hogy mi a jó, és mi a macskaszar.
Benne bízom egyedül.
(És a fegyveremben).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hm? :)