2009. június 20., szombat

pam-pam

Bementem ma a pláza könyvesboltjába mert hátha találok blue-ray filmeket, egy ideje azt keresgélek mindenhol, már csak azt...
Kérdezem a jó negyvenes plusz 10-től:
- Esetleg találok én itt Blue-ray filmeket?
Visszakérdezett:
- Az ki, valami rendezõ?
Elmagyaráztam...

Na most utoljára szólítom föl itt ezt a legyet: ha nem hagyja abba a csiklandozásom, én orrba verem! (Igen, hangsúly meg minden a Brian életébõl lopva, ott ahol a domboldal, Jézus beszél a sajtkészítõkrõl és közben a nagyorrút froclizza épp egy másik nagyorrú)
A pók már rácseszett, francé' nézett ki úgy, mint egy fekete özvegy?! A sarokban punnyadó nagy, hosszúlábúakkal semmi gond, mert (feltételezem) õk a szúnyogokat lesik, nade a nagyszõröspadlónosonókat garfieldosan szoktam meggyőzni arról, hogy ezt itten ebben a formában mégsem...
Na és akkor ma ez a kaszáspók vagy mi...

Ha valaki nézte volna a holnapi idõjárást: lemostam az autót, úgyhogy...
Ha valaki nézte volna a holnapi horoszkópját: lemostam az autót, úgyhogy...



Zene!




Vagy tánc:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hm? :)