2013. április 12., péntek

Zumbaaaaa!

Rumbbbaaaaaa!!! :)
Fene tudja mit jelent (na jó, addig hogy Rum, addig értem), de így reggel, hallgatva a... várjunk csak, mi a franc ez a zaj...
(elmegy megnézi)
(visszajön)
Óacsudába, reggel elment a víz valahova mert a csapból, zuhanyból bizony elő nem jött, Mari nénink pedig nyitva hagyta a mosdó felettit. Szerintem a tusolót is, csak ugye én arra rápróbáltam... (Persze aztán elutazott az épülő-szépülő táborunkba a hegyek közé, a török laktanya alá (török laktanya kurdisztánban, na az is megérne egy misét...), szóval most itt zubogott és sistergett volna (ez a feltételesen folyamatos jövő idő a magyarban, ugye?) a víz, ha mondjuk én is elmegyek világgá (mint a víz), okos.)
Nafussunkneki mégegyszer, tehát:
Fene tudja mit jelent, de így reggel, hallgatva a Gong rádió netes adását, kapucsínót szürcsölgetve (megtanultam kávéakadémián: a kávét nem isszuk, nem kortyoljuk, nem hörpöljük, nem borítjuk az arcunkba hanem (imádattal): szür-csöl-jük, hogy az ízek, zamatok kijöjjenek az együtt beszippantott levegővel - Gyakorolni!) és a régi fotók között merengve találtam ezt:


Persze nem is olyan régi ha földi mértékkel számolunk, épp egy hónapos, de normál mértékkel számolva végtelenül régi, és ha ezt megint földi mértékre fordítom akkor ez a fotó gyakorlatilag nem is létezik, ugye? :)
Fránya dolog a kvantumpszichokinetikusfizikakvázi megjelenésének felemlegetése ealikus kadenciákkal körülvett pánsztomatikus fényekkel megvilágított lélektérben. Húaazannyaaa!!! (És akkor még finom voltam és nőies, valamint megpróbáltam földi szavakkal kifejezni :)) Mi a fenét raktak a kapucsínóba?! Eeejjj, Mahmoud, Mahmoud... Eleve ott hibádzik a dolog hogy az van rájaírva szééép naaagy pirooos (Starbuckstól lopott) betűkkel hogyaszongyahogy:
FRESH quick cappuccino. Hogy a fenébe lehet FRESH egy zacskózott és porított/szárított/dehidratált/megkínzott/aztán alapozózott/púderezett/kifestett/rúzsozott -hogy valamennyire emberinek tűnjön- kapucsínó? És van pofájuk egy IGAZI kapucsínóról(na jó annak látszó) készült fotót felrakni a tasakra! Skandalllllum!!! :)
Közben pedig szó sem esett a fotóról, pedig el szerettem volna mondani hogy ez a látvány fogadott éjjel, amikor Dubaiban a villában épp lefekvéshez készülődtem. A laptop és a víz az enyém, a könyv nem. Tehát 2:1 a javamra.
2:1 a javamra? :)
Erre kössetek csomót :P