2015. november 9., hétfő

Aprókok, így vacsora után

Azt, hogy Törökországban minket a telefon akksikról ismernek, az egy dolog. Még Irakban és Afganisztánban is azonnal tudták, hogy miben vagyunk jók, amint kiderült honnan jöttem. De hogy Etiópiában is az a legismertebb "hungarikum" és nem a izé...a mondjuk aaaa.... gulyás (majdnem futbalt írtam véletlenül :)), elgondolkodtató: vajon nem inkább akksi gyárakat kellene építenünk? :D

A vacsoránál nem a fekete erdő szeleteken lepődtem meg, azt már megszoktam, hogy itt mindig akad valami édes is (tegnap almatorta pl., korábban az az upside down ananász torta, mint kiderült az egyik séfünk profi cukrász), hanem a fish gulash vonzotta el a tekintetem a steak-ről, és szó se róla, ha hal, nincs mese: le kell meóznom. Tengeri halfilé pörköltnyi (olyan igazi, méretes, jóféle, falusi marha pörköltnyi) darabokban, vastagon beforgatva valami piros veszedelembe, az biztos, hogy paprikába és még egy csomó, ki tudja milyen fűszerbe. Ütött mint egy jó curry! (Azért a boci sem maradt parlagon :))

Mai naplementés, előtérban a fagyis... öö... észlelő kocsink:



Ja, és mostmár senki sem mondhatja azt, hogy a kutya sem vár haza :D



... és Te, aki otthon vársz rám, tudd: