2008. január 19., szombat

Mindig

amikor megnézem a Ponyvaregényt (bár inkább Pulp fiction-t kellene írni mert utálom a magyar szinkronját, na meg úgy is az eredeti dvd-t nyúzom már jó ideje), hamburgerre vágyom. Utoljára a West End -vagy mi a nyűnek hívják azt a szemkavaró pfújj izét a Nyugatinál- TGIF nevű helyén lapátoltam be egy hatalmasat. Jó darabig nem tudtam, hogy már nálunk is van ez a fajta gyorseszede, pedig tényleg, asszem kettőt találtam korábban a keresővel a neten.
Kairóban a vendégházból csak átvágtunk a hatsávos úton (na ez nem volt egyszerű mutatvány) és már ott is voltunk a lépcsőinél, leballagtunk, átvágtunk a kerthelyiségen, és be a kellemes légkondis félhomályba, fel a bárszékekre. Hamburger, helyi sör, steak, általában ez volt a vacsi, a kiszolgálók mind ismerték a mieinket, mert többnyire ott vacsoráztak, mi meg ugye másfél havonta egyszer velük tartottunk vagy hat éven át.
Később, amikor a cég felszámolta a vendégházat (szerettem pedig, a 11. emeletről szép volt az alattunk lustán hömpölygő Nílus, a távolban a Sakarai meg a Gízai piramisok, esténként pedig az erkélyről vigyorogtam a helyi közlekedési káoszt) a Sofitelben laktunk, no onnan már kellett gyalogolni jó pár száz métert sétányon.

Még öt nap, aztán újra előveszem a Pulp fiction-t ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hm? :)