2009. május 4., hétfő

Tőle, nekem :)





Egy kedves embernek...

Egy kedves embernek ,
Ki nem is kedvesem, szeretőm,
Csak egy fénypont az égen,
Csak egy csepp a tengerben,
Csak egy szín a palettán,
De mégis többet jelent egy embernél,
Többet mint 1.000.000 ember,
De miért nem ő áll mindig a színpadon,
Mért mondja mégis ;Majd legközelebb.
Mert nem az számít ki vagy,
Hanem mi van a szívében ,
És neki nincs mit titkolnia ,
Hisz az ő szíve az igazi mit kerestem,
A menedék, a megértés,
De mégis oly szerény,
Mert az ő szíve az igazi mit kerestem,
És most az én szivemben látom,
Mert ő; mindenki,
Ő a hiányzó darab mit oly rég keresek,
Ő én vagyok, mert ő az én testem és vérem,
Ki ápol mint anya,
Ki egy igazi példakép, mint egy testvér,
Ki a szabadság, a reggeli szellő,
Te, ez te vagy hát nem látod,
Mert ez kinek írom, csak te lehetsz,
Nem kell nekem pénz vagy a világ,
Csak te kellesz itt és most. Örökre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hm? :)