2007. október 17., szerda

Pillanat

Megint kedvenc fúrómesteremmel ebédeltem, aki olyan magas mint én, ellenben fele olyan átmérőjű, viszont 1.3-szer idősebb.
Csak sültkrumplit és salátát pakoltam a tányéromra, jó lesz az megsózva, borsozva, az öregúr viszont megbuggyantotta rendesen valami főtt tésztával, spagetti szósszal, lasagnával, amire aztán sült bárányt halmozott, de láttam ott fokhagyma gerezdeket is, meg a csoda tudja még mit nem, de mindegy is, engem csak a barihusi kötött le. Olyan puhára sütötték, hogy a fél centi vastag szeletek szétomlottak, szétestek, kis négyzet formákra, ezzel még az ő két foga is megbirkózik.
Rámoltam lassan befelé a hasábokat, pusztítottam a salátát, közben szemeztem az egyik kis kockával, valahol a halom bal szélén, közel a csúcshoz, mert a gazda még visszaballagott a salátákhoz.
Arra gondoltam, hogy ettől a pici hústól csak nem lesz baja a francos fogyókúrámnak, amellett olyan guszta, szinte kínálta magát, szóval eljátszottam a gondolattal, hogy mi lenne ha lecsórnám onnan, fel sem tűnne, olyan apró darabka.
Még javában birkózott bennem egymással Mr. Pro és Ms. Contra, amikor visszért fúrómesterünk, szinte meg sem állt az asztalnál, lépés közben letette a salátáját, és indult tovább a hűtő felé a spéci festékmaró szószáért, de ahogy elengedte a salátás edényt, azzal a mozdulattal fel is kapta a húsomat, AZ ÉN HÚSOMAT, bedobta a szájába, és... és... és... de miért pont AZT?!

Francba a gondolatátvitellel! :D


Zene!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hm? :)