2010. március 9., kedd

címtelen

A tegnapi vihar fákat csavart, villanyvezetékeket vágott el, Tbilisziben ketten meghaltak emiatt. Befelé gurulva az utolsó faluban épp elõttünk roppant derékba egy hatalmas diófa, ráborult az útra de úgy hogy magával rántotta a a villanyvezetékeket és kitépett egy beton oszlopot is. Ezért aztán egy fordított V alatt egyensúlyoztunk el amelynek egyik szárát a megdõlt de megmaradt oszlop alkotta, míg a másikat a fa alá szorult villanyvezetékek. Összehúztam a seggem amikor úgy véltem hogy na most érinti meg a kocsi tetején meredezõ rádióantennánk a vezetékeket, de nem történt semmi. Szembõl egy teherautó állt tehetetlenül, õ nem fért át a V szárai között és a sor mögötte másodpercrõl másodpercre nõtt.
Épp hazafelé tartottunk a 20 grúz földbirtokos adta partyról, és csak ez az apró momentum zavart meg a pingvinek számolásában. Kettes sorban vonultak nyugat felé, arra ahol a szállodánk áll az út szélén. A szél tombolt.
Bár beindult a hotel generátora és áramot kaptunk, igaz amolyan ingatag formában pislákolósan mint viharlámpás gyenge fénye a zötyögõ szekér oldalán, de a fûtés szivattyújához már nem jutott el. Lehet hogy a pingvinek keze is benne volt a dologban. Kettõt sikerült elkapnom az ajtóban, de a harmadik bemászott Charlie mellé, aki szokásához híven elaludt a laptopján bekészített film úgy ötödik percénél.
Aztán horkolni kezdett... ezt már egyszer leírtam... a pingvin ott ugrált és mutogatott és magyarázott nekem hogy nyissam ki az ablakot, hát megtettem... Ezek tudnak repülni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hm? :)