2016. október 1., szombat

Upgrade

Végülis minden összejött, a vártnál korábbi vízum, a bécsi orvosi vizsgálat, a többször módosított, aztán mégis eredeti indulási dátum.
Az utcáról beszűrődő hajnali zajok, a pékségből épp megérkezett három friss kroászon (ejtsd: croissant) illata, a korai indulástól még párás ablakok, a két csinos hölgy (összeadva a korukat sem jön ki annyi, mint... :)), mind-mind búcsúztattak.

Aztán még egy gyors reggeli a földön...



... és a levegőben:



Egy film (The Last Man on the Moon), még véget sem ért és már a szokásos isztambuli leszálláshoz történő bejövetel képei fogadtak: a tenger és a hajók:



A tranzitban eljátszottam kicsit a free wifi-jal/vel, ő sem engedett, én sem engedtem. Merugye miért tegyem én lehetővé a mobil adatforgalmat ahhoz, hogy ingyen kapcsolatom legyen 2 órán keresztül? Túrót!!!
Inkább elmerengtem a "vajon mi történhet a női klotyón ahhoz, hogy ilyen sor alakuljon ki" kérdésen, mely csak úgy megjegyzem, folyamatosan tartotta magát. Mármint a sor.
Dugulás lehet? Egy kabin üzemel? UFO egység foglalta el a helyet és mindenkit megdelejeznek? Vagy talán kötelező meditációt tart valami elvetemült feminista mozgalom (állj, tovább egy lépést sem, amíg le nem mész alfába és két perc szúúúúszaaaa)?



Mindenesetre indulás előtt még elslattyogtam a szomszédos férfi részre, semmi sor. Álló részleg, sitty-sutty. Kifelé jövet szembetaláltam magam egy asszonysággal, aki sóvárogva nézett befelé, a férfi oldalra. Azt hiszem értettem azt, hogy mire gondol.

Aztán hirtelen itt találtam magam a 16. emeleten, reggel pedig ez a kép fogadott: szoba kilátással.



Persze sem Lucy sem Charlotte nem voltak itt, így hát George a munka mezejére lépett és meglátogatta az irodát :)