2016. október 19., szerda

Kor...

Ma az emlékezés napja van :)
Egy kép, egy link.

Akkor hát 2007. Akkortájt nyergeltem át Egyiptomból Algériába, az igazi sivatagba. Nem mintha Egyiptomban nem lett volna, de az komolytalannak tekinthető a Szahara algériai részéhez viszonyítva.



Munkahely:



És a bejegyzés, amely legközelebbi a mai naphoz:
Sivatag

A következő év 2008 lenne, de október közelében nem történt semmi (otthon vertem a vernivalót, full fizuért :)). Kicsivel korábban jártam Pakisztánban, akkor robbantotta föl egy idióta (tegyük hozzá, magával együtt) a Mariot hotelt (ez szerepel az Oszama elkapását feldolgozó filmben is). Közvetlen szomszédságában állt az az irodaépület, amelynek negyedik emeletét bérelte a cég. A teherautón 600 kilótól 2 tonnáig saccolt saccolt robbanóanyag mennyiség indult oszlásnak (típustól függő ugye, van amiből kevesebb is elég...) és szépen kisöpört mindent.

2009-ben is hasonló volt a helyzet, sőt, 2010-ben is, bár akkor szeptember elején épp Kurdisztánból tértem haza. Szerettem azt a helyet, nem csak az emberek miatt, de a 42 nap alatt leadott 25 kiló is teccett :). Hogy hogyan ment le? Egyszerűen, kis izelítő:
Kurdisztán

2011, Basra után kellemesen nyugodt ország, Marokkó jött:



A szobám ablakából csodás volt az Atlanti-óceán látványa, állandó zúgása (a motelt kibéreltük, itt volt az iroda és étterem is). A sivatagok után egyszerűen nem tudtam betelni vele:



Azért távolabb a parttól a mésodik project során történt ezmegaz:
Marokkó

Aztán jött 2012, közel egy év Afganisztánban. Imádtam :)



A mai napra két bejegyzés is esett anno, itt az egyik:
Afganisztán

2013-ban már Irak északi részén, Kurdisztánban szaladgáltunk újra, régi ismerősökkel új tájakon, közel a török határhoz:



Itt esett meg, épp a maival megegyező napon, az 500. bejegyzésem :)
Kurdisztán

Aztán 2014-ben az ISIS megtámadta Mosul-t, épp mellette dolgoztunk (volna), így hosszú időre leállt minden munka azon a részen, ezért aztán csak emlékeztünk:
Emlékek...

Majd jött 2015, itthoni munkák, kis etiópiai kiruccanással:
Ezmegaz

Aztán 2016, Németország, majd otthoni prüttyögés után itt esz a fene Azerbajdzsánban :)

Hááát... ez lett, pedig a korianderről szerettem volna írni, na majd máskor :)
Addig is: zene!