2009. december 6., vasárnap

42 fok, árnyékban

Persze árnyék most sincs.
Erõs keleti szél.
A hathengeres egyenletes andalító zúgása a lustán emelkedõ, süllyedõ lankákon, mintha lapított színuszfüggvényeken siklottam volna erre a dallamra:



Aztán a legyek.
Elõször is hogy a francba röpködhettek csak úgy a szélben, másodszor micsoda dolog az, hogy negyvennel gurulok és ki-be szambáznak a leengedett ablakomon, mintha állnék?!
Rohadt ufo mind, tudom én! Tegnap éjszaka is, miközben elsétáltam kivenni valamit a lakókocsik mögött parkoló autómból, kelet felé pillantva észrevettem a távolban egy csalogató zöld fénypontot, néha eltûnt egy-egy pillanatra éppen úgy mintha valamiféle lények mászkálnának elõtte, persze tudtam hogy ez is a csalogatás része - mi más lehetne a sivatag közepén - és nem dõltem be nekik.

Egyébként azóta kerülgetnek, amióta megtaláltam azt a kis meteor darabot. Szépen látszik az egyik oldalán a légköri súrlódás okozta olvadás és a rettenetes sebességtõl leváló anyagrészecskék csíkjai, na és a másik felén az az apró szarkofág szerû fészek.
Bármit is keresnek rajtam, a kis koporsó üres.

A curry a Beaufort skálán megütötte, sõt jócskán el is hagyta a 8-as szintet, a nyelvem csak egy duzzadt lángcsomó, imádom!


"Amikor a dolgok igazán jól mennek, nagyon figyeljünk oda, hogy észre is vegyük. Nem nagy diadalokról van szó, hanem egyszerû alkalmakról: olyasmirõl, mondjuk mint limonádét inni az árnyékban egy forró délután, vagy egy közeli pékség illatát beszívni, vagy horgászni, vagy ügyet se vetni rá, fogunk-e valamit, vagy sem, vagy hallani, amint valaki csak úgy magában gyönyörûen zongorázik a szomszéd házban."
Vonnegut




Zene!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hm? :)