2009. december 6., vasárnap

Easy

Reggel kirontottunk Markkal aki egy hajón él. Eladott mindent Kaliforniában aztán vett egy nagy-nagy vitorlást amelyet levitt Mexikóba mert ott olcsóbb a parkolás és amikor otthon van akkor az a lakása.
Toronyiránt tartottunk észak felé a nyers összevissza dobált dûnék között és elég volt egy tized másodperc ahhoz hogy beleszaladjak egy helyzetbe. Fél óra alatt sikerült úgy lapátolnunk (négyen felváltva), hogy hátra tudtam tolatni másfél métert, közben elkerültem a borulást és a másik kocsi seggel felrántott a dûnére.
Így aztán volt közös témánk, mert valami ilyesmit tervezek én is, hajón élni wohóóó!

A flycampben délután fölettem a hûtõbõl az összes ementálit (rettenetesen finom), eper jamot (rettenetesen pocsék), egy angyalarcú (komolyan) srác arab kávét kutyult nekem, és negyed ötkor 33 fokban visszaindultunk a táborba. Átszelve a köves katlant a hõmérõ felugrott 43 fokra, de nem bántuk, alkonyodott.

És most tele piros mézédes dinnyével lassan hülök a légkondi alatt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hm? :)