2009. december 6., vasárnap

Naplószerű

2009/09/30

Az új ára 2000 volt, én 1000-ért vettem és most 500-ért a dokié lesz. Úgy tûnik másfél év a felezési ideje, én pedig üres zsákkal megyek majd ami persze nem üres mert a 7 kilós laptop ott terpeszt továbbra is de a fényképezõgépem hányozni fog.
-
A közös nevezõ: 4.6167 (nem dimenziótlan)
-
- A boxon lõtted meg?
- Xboxon és le, nem meg.

-
Reggel megittam a hátizsákom vésztartalék dobozos mandarinját, aztán belecsúsztattam a helyére az egyetlen dobozos kólám, melyet tegnap este organizáltam a dokitól, akinek pocakja van.
A doki akinek pocakja van nem doki pillanatnyilag, de doki volt még Egyiptomban. Itt azonban valami helyi törvény miatt nem alkalmazhatjuk ilyen címen, hát apm-ként funkcionál de mi csak dokinak hívjuk.
Akinek pocakja van.
Én pedig akkor most ember vagyok, akinek kólája van.
Kellene még nekem egy asszony, akinek lámpása van.

Aztán a délutáni kirohanás elmaradt, mert homokvihar érkezik északról. A sivatagban a fiúkat kapta el először, mi csak hallgattuk a rádión a vakító napsütésben azt, hogy 40km-re fenn északon a látótávolság 0m és 80km-es szelet mérnek.
Akkor van még kb. félóránk, mire ideér gondoltam, és néha kipillantottam az ablakon a homokdomboktól jobbra látható sötét sávra. Ha majd az eltûnik, akkor még mindig lesz pár percem kiszaladni a kamerával, mert kb. 8km-re húzódik tőlünk az a kavicsos rész.

Meg is érkezett a vihar ahogy vártuk, én pedig katt-kattt-katt, amíg bírtam a tomboló porban állást.
Esõt is hozott, súlyos, nagy, ritka cseppekben.
Õszülünk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hm? :)