2013. szeptember 29., vasárnap

All Apologies

Vagyis inkább úgy gondolnám, hogy ha nem is mindenkitől, de legalábbis a szúnyogok nagy részétől elnézést kérek, ugyanis rájöttem arra, hogy nem ők okozzák azokat a kis piros viszkető foltokat a bőrömön.
Mivel leginkább a muslinca méretű és sivatagokban feltűnő, tűzlegyekre hasonlító kis szemétládát figyeltem meg tegnap.
Lekűzdötte magát a karomat borító szőr között a bőrömig, hagytam, figyeltem mi lesz. Mert ahogy Cseh Tomi mondotta:
írónak a tapasztalás
felettébb drága kincs

Ahogy leért, olyat harapott belém, hogy egy neszea%$$#@(>?*(*@!zanyád kíséretében azonnal átküldtem a saját másvilágára. (Gondolom hogy van ezeknek is valami ilyesmi, nem csak az embereknek. Sőt, akkor már a lovaknak, madaraknak, legyeknek, aztán ugyanígy a köveknek, fáknak, virágoknak és vécéülőkéknek is. Micsoda igazságtalanság lenne ha a mátrix többi lakója számára nem létezne menyország? Vagy pokol.)

Most pedig, kávé! Melyiket válasszam?



Na jó, legyen arabica, ha már így mindenki arra szavazott! :)



Szóval szúnyogok... hallgassátok...



(De azért ne nagyon bízzátok el magatokat, úgy kábé egy méteres körzetemben.)
Én szóltam ;)