2013. szeptember 18., szerda

As expected...

Great! Akarom mondani, fasza. Tegnap megkaptuk az első fenyegetést, ha arra járunk esetleg, a falu vezetése nem garantálja azt, hogy nem lőnek ránk. Este Gee-nek megemlítettem, mi lenne ha éjszaka meglátogatnánk őket? Vagy pár sniper odatelepülne a környező dombokra? Esetleg ha kaphatnék egy 120-as aknavetőt... Egyetértett.
Így aztán ma hajnaltól a délnyugati rész no-no zóna lett big time, esmét megerősítve a szabályt, miszerint az egerek és emberek legnagyobb tervei rendszerint füstbe mennek. Valamint a dominó elv: borult a napi terv a geodéta brigádoknál, a line clearance brigádnál (dózer, ami a vibróknak utat gyárt a sivatagban) a scouting csapatnál (ők derítik fel a bonyás részeket ahol esetleg módosítani kell a vonalat ok miatt) és ezzel együtt az aknakutatóknál is. A barátinak mondott faluból kihúzták a már telepített kábeleket és geofonokat, de mint kiderült ezer dodóért boldogan hagyják hogy azt csináljunk amit akarunk. Kedves népek :)
A fentiek miatt korán kelés, átszervezés, új file generálás, feltöltés, mifene ejtődött meg, mire eljutottam az ebéd... ööö most reggelizőbe, addigra a kenyér elfogyódott valahogy, így a két tükörtojás mellé Kiri sajtot csipegettem. Nem volt ugyanaz, mint friss bagettel.

Hab a tortán hogy 21-én választások lesznek itt, repülőtér zárva 24 órán át, utak blokkolva úgyszintén (21-22-én), na mondom, ezek megszervezik :) Szerencsére közelben a folyó, kiülünk majd a 39 fokban, szívjuk magunkba a napot mint gyík a farakáson, aztán lehet horgászni is, vagy hozatunk pizzát meg sört, ilyesmi (persze ez is csak terv ám :))


Most pedig: lazújjunk!