2013. június 21., péntek

Egyszer

Valamelyik este a Westendben azt játszottam hogy marslakót keresek (földönkívülit, na), merugye Ben Quick óta (ó, az sem ma volt :)) tudjuk hogy közöttünk járnak és az a hely nagyon jó ilyesféle keresgélésre. Hatalmas a tömeg, rengeteg ember (és marslakó) jön megy és nem kell mást tennünk, mint támaszkodni a korláton és csak nyitva tartani a szemünket. Fent voltam a harmadik szinten, és az alattam húzódó emeletet tartottam megfigyelés alatt (naná, mert az átlagember (és marslakó) sosem néz felfelé, de ez éjdzsentes titok ám, nem elkotyogni!).
Ott ült mindjárt egy alattam, úgy két óra irányában a szögletes barna bőrfotelben: öltöny, fehér ing, napszemüveg, és a telefonjával baszakodott és bár nem tudtam kivenni, de nyilván sms-t írt egy másik marslakónak. Csakis földönkívüli lehetett, mert ember nem visel sötét helyen napszemüveget, főleg nem sms íráshoz. Egyet kipipáltam.
Aztán feltűnt egy terhes nő. Ilyenek nincsenek manapság, tuti hogy marslakó.
Jött egy göndör, hátul hosszú hajú, oldalt és elöl rövidre vágott frizurájú, a 80-as évek elejére vagy a hetvenes évek végére saccoltam, amolyan Slades lemezborítón látható fejjel, zöld halásznadrágban, fekete sport cipőszerűségben. Ma már ilyenek nincsenek, csak ugye a marslakók nem haladnak a korral, tuti hogy ő is az volt.
Aztán balról érkezett egy öregúr egy bombázó csajjal, nonszensz, marslakók.
A legalsó szinten az éttermek előtti egyik asztalnál ülve apáca csipegetett a tálcáról, vele szemben egy piros kockás inget viselő nő ült, bányásznak néztem volna, esetleg farmernak valami ausztrál sorozatból, de tudom hogy itt ilyenek nem léteznek, hát ők is lebuktak.
Aztán jött egy bombázó csipőjű lompos járású (mint a juhászkutya, tudjátok, olyan vonszolósan viszi a seggét) lány valami leninsapka szerűségben, ő még megúszta volna a felismerést, de rám mosolygot, pfff... marslakó, mert más nem tenne ilyet.
Észrevettem egy anyát a lányával, a mama fittebb és csinosabb és szexibb volt mint a lánya, kész lebuktak, marslakók.
Aztán bármerre néztem, felfedeztem mindig valami furcsát, egyre félelmetesebb lett a hely, nem néztek ugyan felém, de rám gondoltak, adták-vették az üzeneteket mint King Rémkoppantójában, és próbáltam találni egy, csak egy embert, de nem sikerült és egyre szaporább léptekkel igyekeztem a parkoló felé, az automatánál egy rovarszemű nőstény fordította felém csáprágós fejét, közben hatalmas karmokkal piszkálta ki a mellettem álló gépből a visszajárót, remegő kézzel fizettem és átkoztam magam amiért minden cuccom a kocsiban maradt, de nem állított meg senki amint szinte rohanva értem oda ahol parkoltam, kinyitottam az ajtót, beugrottam és az első dolog az volt hogy bekapcsoltam az álcázót. Ellenőriztem a reaktorokat, a plazmagenerátorokat, a fotonhajtóműveket, lassan felemelkedtem az aszfaltról és két betonoszlop között kirepültem a parkolóból. Valahol a Gellérthegy fölött jártam már és csak akkor kezdtem megnyugodni, bár még mindig kissé idegesen figyeltem a kijelzőket, de minden felderítő műszer zöldet mutatott. Pffff...



Zene!