2013. június 19., szerda

Pulp fiction(s)

"Olga," at length he said, "why torture yourself in this way? You love me, and could never survive a parting. Take me, therefore, as I am, and love in me just so much as may be worthy of it."
Without raising her head, she made a gesture of refusal.

Nézegettem a könyveket a polcokon, az a faszkalap -mit tegyek, nekem már mindig az lesz mert elcseszte a legelején- Coelho újabb irománnyal gazdagította a hülyék könyvtárát, aztán belefutottam az Aisha, a Próféta szerelmébe, pontosabban a borítójába mert a vörös és fekete gyönyörű mint mindig, na de mit keresett ott az a szamurájkard, legyek négylábú ha értem (el kellene olvasnom hogy megtudjam?), persze amit kerestem az nem bújt sehol, Lángoló part vagy valami ilyesmi, ajándék, nyugi, no és Musashit sem találtam, ellenben Lem összes III. kötetet igen, így sem rossz.
Vonnegut már nem ír, Brautigan sem, aztán Adams, Lem és Mailer is elhallgatott és Ian Wattsontól sem látok egy ideje, pedig tőle akár rosszat is... Hát marad Niall Barr most erre a maradék két hétre, aztán majd jöhet Zajcev könyve ha Gary megkapta az Amazontól, mielõtt elhagyta Texast.