2013. június 18., kedd

crapbook

Az úgy indult, hogy mafia war, farmville, cityville, frontier, chiefville...
Aztán hoppáhirtelen: ezek itten ugráltatnak engem! Nnna, azt már nem :)
Eladtam mindent farmville-ben, és csak M.-tól kapott állatokat és fákat tartottam meg. Amíg tele nem lett a térkép, ami ugye most úgy néz ki mint a vízözön után a paradicsom, persze a vadállatok és a szúnyogok nélkül: szelíd barmok, kacsák, ludak, bárányok, macskák, lámák, lovak és csudás növények, virágok, bokrok, gyümölcstől roskadó fák (ja, mer nem szüretelek :)) szemkápráztató egyvelege. Így is marad :)
Frontier valami is volt, itt is eladtam mindent, aztán rájöttem hogy ha lerakok csirkéket, birkákat, akkor ott nem növöget a fű, meg a szikla, meg a fa (mer ezek beleptek ám mindent ha nem ástál mint egy vakond, vagy nem kaszáltál mint egy vakond (mármint egy olyan vakond, aki ért a kaszálás mesterségéhez), vagy nem vágtad a fákat mint egy hód (akit a vakond fogadott föl, merugye nem konyíthat ő sem mindenhez, elég ha kaszálni tud, az sem könnyű olyan rövid kis kaparó vagy ásó lábacskákkal, higgyetek nekem).
Tehát elhelyezgettem a csirkéket és bárányokat (persze úgy hogy körülöttem ne szarjanak össze mindent), a kis maradék pénzből vettem sátrat, hálózsákot, tábortüzet (azt is vettem, mi azzal a baj, majd tán fát gyűjtök meg minden?), kis tavacskát, és egy kávéfőző kannát, leheveredtem a tűz közelébe, oszt ezzel be is végeztem a ténykedést.
A többi játékban is eljutottam az értelmes szintig, de amint átcsapott volna eztiscsináldmeg meg aztiscsináldmegbe, szépen beintettem :)
Egyedül a mafia war maradt, bár ott is van mindenféle előírás, meg noszogatás, meg terelgetés, de ezekre magasról teszek. A maradék munkát pedig elvégzik a botok :)

Ellenben beléptem fotós csoportokba ahol fotóművészek is hozzászólnak a csetlő-botló kezdők munkáihoz, és ez pl. tetszik. Azóta -ha másra még nem is- de figyelek arra hogy a függőleges függőleges, a vízszintes vízszintes, a bableves meg bableves legyen. Hm... egyik mintha nem lenne odatartozó, de dunsztom sincs melyik.
Aztán felfedeztem egy új funkciót: ha húzom az egeret a név fölé, majd a megjelenő popup ablakban az ismerős fölé, akkor ding, egy kattintással ki tudok rúgni bárkit aki telefossa a falat mindenféle falvédős szarsággal. Ez egy. Vagy vallásos szarsággal. Ez kettő.
Egyelőre ennyi a kritérium :)
Ami viszont újabban feltupírozza a szinapszisaimat az a reklám... a rejtett sunyi geci reklám. Először nem is figyeltem, aztán megnéztem a pofát, hm, hát ez nem is ismerősöm, mit írogat ide? Hess!
És akkor ért a meglepetés: ez egy fizetett reklám, el akarja távolítani? Neeem epilepsziás rohamomban kattintgatok összevissza, tűnés!!! Erre még feljön egy ablak, hogyaszongya válasszak me mié nem teccik ez nekem amit önként és dalolva a pofámba nyomnak? Többnyire a szexuális zaklatást szoktam bejelölni, mert olyan nincs hogy kéretlen baszogatás.
Újabban cifrázzák, mert ezután feljön mégegy ablak, milyen reklámokat szeretne. Akar róla beszélni? NEM! ANYÁD! Hülyefészbúk!!! :)

Ami még rendesen fel tud cseszni az az, hogy amikor arab országokban vagyok, akkor a guglitól kezdve minden (pl az ide történő belépés is) arabul akar velem társalogni. Értem én hogy a seggem akarja mindenki nyalni, de nem kell. Nem rossz az pedig, de megválogatom kit engedek közel :))
Gondolom van valamiféle beállítás erre, csak még nem jöttem rá arra hogy mi az... azt hiszem ebben az hátráltat leginkáb, hogy eszembe sem jut keresni :))))

Más ma már nem is bosszant, persze ezek sem, csak rötyögök rajtuk :) Ééééééés akkor a reggeli/délelőtti kávé (ami kihűlt ahogy látom) mellé egy zöld alma (hogy ezt hogy adta ki az agyam... ott volt az ágyam mellett én pedig hoztam magammal :)) éééééééés: Zeneeeeeeeee

Vagy inkább: ez :)

És hogy fotó is legyen:


Aki tudja mi ez... annak jó. Aki nem tudja mi ez... annak is jó. Mit cifrázzam? :)))